Valborg!

Hej,

har egentligen inte alls tid för att blogga men jag gör det ändå :) Kom hem för ett tag sen.. fick helt plötsligt panik för jag inte visste vad jag skulle ha på mig. Det fick alltså bli en snabbshopping. Har nu i efterhand ingen aning om ifall jag ska ha på mig det jag köpte ens, men men, någon gång lär jag få användning för det i alla fall!

En svart stilren tubtop, en riktigt söt bikiniöverdel (trekantsbikini med gulddetaljer) och nytt smink kom jag hem med! Vi får se om tubtopen kommer till användning eller inte, förhoppningsvis så sitter den bra även här hemma.

Nu ska jag skynda mig och göra mig iordning så ska jag åka och möta Linn, Anna x2, Malin, Sarah, Hedda, Charlotte (med fler?) för att vi ska äta middag. Därefter har vi en hel del olika alternativ, vi får helt enkelt se vart vi hamnar! En tjugoårsfest finns i alla fall med på listan, låter kul!

jag önskar er alla en trevlig valborg! <3



Me :)

En bild tagen av Ebbson <3

Kommentarer
Postat av: Sara

snabbshopping är en av mina laster, jag köper bara saker för köpandesskull, impulser. sen när jag kommer hem är det lite hmm, nja inget bra iaf!

2007-05-01 @ 13:42:21
Postat av: Anonym

hoppas att din valborg va bra=)

2007-05-01 @ 20:14:04
URL: http://agapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0