Skansen

  Skansen         

Sms till Bella 11.11: Skansen?
En trött Bella ringer 11.12: Åh..gäsp.. ja.. ZzZz jättegärna! 

Halv två står vi utanför Skansen. En trött, gäspande Bella och en fortfarande bakis och alkoholförgiftad Amanda. Vilka förebilder! Well, man kan inte alltid vara så exemplariska.

På Skansen var det jättemysigt,
vi tittade inte bara på de söta djuren utan pratade också gamla minnen. Jag förstår inte hur vi alltid kan ha det så himla mysigt tillsammans, det bara klickar, haha! Det roligaste var då vi började trängas lite bland folket som stod och tittade på järvarna.
 Så säger Bella till mig: Är det en apa.. eller en björn..?
Så svarar en äldre dam bredvid Bella, inte allt för trevligt: Det är en järv!!

Då tar vi snabbaste väg till nästa djur, vi ville inte stå där och känna oss dumma. Då kommer vi till vargarna. Nu var det min tur att göra bort mig!
Jag: Vad är det här för djur? Är det hundar.. nej det måste vara rävar!
En liten sur unge: Det är vargar!

Men inte nog med det, när jag flytt från platsen så hinner Bella höra hur ungen säger, Hur dum får man vara egentligen?

Jo tack, jag skulle ha visat henne min mattebok så hade hon blivit tyst! Haha nej jag skojar bara :)

I alla fall var det en trevlig dag, solen blev pricken över i:et men de kalla vindarna blev till slut för kalla..
Hotpants
Här är de söta hotpantsen som jag köpte i förrgår. Verkligen min stil :)


Min s?tnos <3 Ikväll ska vi grilla och förkröka hos min sötnos Hanna. För min del blir det troligtvis nyktert så Kajsa du får din dricka för dig själv, haha:) Det blir mysigt, frågan är bara vad jag ska ha på mig? För tillfället har jag min korta ljusgula klänning, det blir alldeles för kallt.. 

Gårdagen var som skrivet tidigare hemsk. Det blev en vit kväll utan utgång. Hela dagen fick jag stå ut med mina skakiga händer och hela tre gånger råkade jag hälla min avslagna Cola (det fungerar mot baksmälla!) utanför glaset. Sen så kunde jag såklart inte somna på kvällen då jag sov från klockan fem på eftermiddagen till nio då Anna ringde och väckte mig. Men först ringde Robban, vi hade massor att prata om i och med att vi inte setts på jättelänge!:( Och därefter ringde Olof som ville att jag skulle komma till honom, vilket jag dessvärre inte kunde på grund av omständigheterna. I alla fall så låg vi och pratade i flera timmar, riktigt mysigt faktiskt :)


Nej nu ska jag gå och sminka mig, hoppas att ni får en trevlig kväll! 



                                                                                    

Kommentarer
Postat av: HEJ

VART BOR DU?

2007-04-13 @ 14:38:13
Postat av: Anonym

Snygga undies ;) Är det H&M's?

2007-04-14 @ 12:31:56
Postat av: Camilla S

HEJ:Solna!!

2007-04-14 @ 19:39:49
Postat av: sara

förebilder,? bara en fråga: anser du dig som en förebild? :)

2007-04-15 @ 11:23:19
Postat av: Mandy

Svar till Sara: I texten har jag inte kallat mig själv för en förbild. Men jag anser att alla som är duktiga i skolan och tar ansvar för sitt liv kan fungera som förebilder åt andra. Det är min personliga åsikt, sådant där är väldigt individuellt. :)

2007-04-16 @ 14:10:29
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0