PÅSKLOV !

Hej alla glada!


Äntligen, äntligen... äntligen, PÅSKLOOOOOOV!
Som jag har längtat! Det här pirret i magen som alltid kommer samma dag som man får sitt lov är en sådan underbar känsla. Jag hade svårt att få in de sista meningarna som min svensklärare sa då klockan tickade på och lovet kom allt närmare.

Efter skolan mötte jag min mamma, hade lovat att följa med och vara smakråd då hon skulle köpa jeans. Det är nog något som de flesta ber mig om - smakråd vid jeansköp, killar som tjejer! Lite roligt.. :) Samtidigt som jag mötte mamma så kom även Paulina och gjorde oss sällskap. Tillsammans tog vi en promenad mot NK. Efter en tid där så ringer även Anna och kommer dit. Efter ytterligare en tid ringer Nathalie som även hon kommer dit, trevligt trevligt! <3

Senare går jag och Paulina mot Stureplan där vi ska möta Bella som slutat skolan. Efter en runda i Sturegallerian för sökande efter herrunderkläder och ytterligare en runda på NK så sätter vi oss på Espresso. Därefter går vi till Humlan där Jombe med vänner spelar fotboll... det är något speciellt med killar som spelar fotboll, det har jag alltid tyckt! (; Haha där var även, enligt bella, "den manliga motsvarigheten till mandy" som nu har börjat kallas crazy frog! Under tiden som Bellsi pratade med Jombis så fick jag och Paulina lite tråkigt så Paulina fick leka fotograf... som alltid då hon är med mig... haha, bildbevis kommer! Mötte även igen deras tränare Gurra som tycker att jag ska börja på enskilda istället (var nämligen mitt andrahandsval!) Men aldrig att jag ger upp VRG.. ;D

Ikväll får vi se vad som händer, mina sötnosar var inte så taggade för fest och ärligt talat så är jag själv ganska slutkörd efter den här veckan också. Med tanke på hur mycket festplaner jag och Bella kom fram till idag att vi har för lovet så gör det ingenting om min kropp får vila lite ikväll:) Blir väl en mysig filmkväll med nån kompis eller kvällsfika. Imorgon på dagen ska jag i alla fall troligtvis till Bellson och äta påskmiddag med hennes familj och hjälpa henne att ha födelsedagskalas för hennes lillasyster där alla småttingar ska festa, naaw :D

Njut nu av lovet och lev som om varje dag vore den sista :) /M

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej, tycker du har en skön stil och undrar vart du brukar shoppa kläder? Och om du har några tips på snygga jeans man kan köpa :)

puss påre!

2007-04-05 @ 21:38:45
Postat av: Sandra

Härligt allting lät :) Ha ett fint lov nu & glad påsk!

2007-04-06 @ 10:51:04
URL: http://superlativa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0