Långpromenad

Hej!

Vilket härligt väder vi har, synd bara att det är så kallt då solen
går i moln. Vid ett mötte jag Bella vid Nybrokajen, där startade vår tre timmars långa promenad. Sedan gick vi längs Djurgården och allt vad det var, inte så lätt att hålla koll på allt ;) Avslutningsvis mötte vi Ebba och Linus och senare även Frank och Niklas.

Nu är jag jättestressad, om en halv timme ska jag möta Ebba och Bella. Vi ska på middag hos Sara så blir det utgång efteråt, härligt! Senare ska Bells sova hos mig så då ska vi äta kex med ost, haha!

Blev ett kort inlägg idag, förhoppningsvis gör det ingenting eftersom att jag skriver så långa inlägg annars :) Jag har lovat mig själv att jag ska komma i tid idag, jag är nog den största tidsoptimisten som finns och det har aldrig varit till min fördel! Så nu måste jag skynda mig, hade planerat en massa roliga saker att skriva idag som jag låg och tänkte på imorse, men det får bli i nästa inlägg eller något :D

/ M

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej.
vart bor du?

2007-04-08 @ 19:05:37
Postat av: Sandra

Lät som en trevlig kväll, hoppas det blir kul :)

2007-04-08 @ 19:44:00
URL: http://superlativa.blogg.se
Postat av: Anonym

vart är dagens bild? :O

2007-04-08 @ 20:35:22
Postat av: Anonym

är du ihop med den dära david??

2007-04-09 @ 11:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0