Kvällspromenad

Hej!

Kom precis hem från en mysig promenad
med min sötnos Paulina. Hon gav mig dåligt samvete för att jag inte har bloggat på länge så jag fick skuldkänslor. So, that´s why I´m here :D I alla fall gick vi som vanligt längs vattnet och pratade om allt mellan himmel och jord <3.


I helgen så var jag, Bella och Ebba och såg Mr Bean, haha det var jag som fick bestämma film! Jag var nog den som uppskattade filmen mest dessutom. Kommentaren efter filmen var i alla fall från Ebbas sida att hon ska få bestämma film nästa gång.. Efter filmen drog vi på förkrök hos Bellas killkompisar och enligt Bella fanns det en kille där som hon tyckte var en manlig motsvarighet av mig. Hmm.. han dansade runt riktigt full och var allmänt galen, thanks hun!


Därefter åkte vi och mötte Axel, Roderik och deras vänner. Roderik skulle börja prata poesi och Axel posade framför kameran, haha! De ville ta med oss in på Berns dessutom, men efter lite diskussioner hit och dit och slutsatsen att det inte hände speciellt mycket den kvällen så åkte vi hem.


På lördagsmorgonen var jag inte på humör för att rida så jag tog sovmorgon, välbehövligt efter en tuff vecka! Vid sjutiden åkte jag och mötte Patie och vi tog oss till Charlotte som skulle ha födelsedagsmiddag och fest. Förutom några riktiga små bitches som var där så var det väldigt trevligt. Charlotte var lika söt som vanligt och maten var utsökt :) Det som egentligen bara skulle bli förkrök blev sedan fest och mer folk anlände. Nuförtiden ska tydligen alla fester spåra vilket även denna gjorde. Tänker inte gå in på vad som hände men tydligen kan vissa inte hantera alkohol. Jag förstår inte varför man dricker om man vet att man inte tål speciellt mycket. Så respektlöst att göra det på en födelsedagsmiddag dessutom.. Jag och Patie ville i alla fall ha lite kul då alla tråkigheter inträffade så vi började dricka gott rödvin som Charlotte gav oss, för att sedan avsluta med goda drinkar. Sedan blev allt genast bättre :) Jag, Anna och Patie sov kvar hos Charlotte. Patie och jag sov i gästrummet och låg och pratade riktigt djupa samtal den natten, haha! <3


På söndagen kom Bella till mig, vi tog en promenad längs vattnet och satte oss vid pampas och åt glass och pratade<3 Där planerade vi även sommaren och allt som ska hända innan. Klarar mig inte utan min andra halva!

Bloggar mer imorgon /Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0