Grillning!

God morgon!

Nu börjar den del av lovet närma sig som
för min del kommer att bestå av mycket plugg.. Nu ligger Ebba och sover i min säng och jag sitter här för att börja läsa min tyskabok. Senare idag har jag bestämt att jag ska hinna plugga sex timmar matte. Med min envishet så vet jag att jag kommer att klara det. Jag har inte pluggat en enda minut det här lovet så nu de sista dagarna får jag skärpa mig.

Gårdagen var trevlig. Vid halv nio kom jag till Ängby där vi skulle grilla. Till en början var det bara jag, Hanna, Andreas, Louise, Ella, Kajsa, Nathalie, David och Samina. Senare kom det betydligt fler. Scouthanna hade inte riktigt något att komma med, haha sötnos! Så David fick i sin opassande klädsel sköta grillen. Det gick inte speciellt bra, det tog någon timme att bara få igång grillen. Att vi inte hade någon eld gjorde såklart att det blev väldigt kallt också. Men det var så mysigt att träffa alla och min älskling Hanna och jag hade ett intressant samtal. Vid elva kom Ebba med bil, då bestämde sig alla för att åka hem. Jag och Ebba fick skjuts hem till mig där vi satt och hade världens diskussion i ett par timmar, sedan såg vi filmen Matchpoint som jag har sett förut, men Ebba hade inte sett den. En film som jag verkligen kan rekommendera. Passion är ett av huvudorden.

Nu ska jag i alla fall gå in och hoppa på Ebba som ligger och sover. Jag antar att jag tar ut den hämnd på Ebba som jag har haft inom mig alla de gånger som folk har hoppat på mig för att jag ska gå upp. Stackarn. Vi ska i alla fall ta en långpromenad längs vattnet. Sen väntar matteboken! Ikväll får jag se vad som händer, det beror på hur flitigt jag pluggar på dagen.

Jag har försökt att ladda upp lite bilder som jag skulle visa. Dessvärre verkar inte blogg.se´s bildfunktion fungera för tillfället så vi får hoppas att det fungerar senare. Jag har bestämt att jag ska försöka hinna med att skriva ännu fler inlägg fast kortare så att det inte blir så mycket att läsa i varje inlägg.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart bor du?

2007-04-14 @ 01:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0