GRATTIS ÄLSKLING PÅ FÖDELSEDAGEN <3

                          Min prinsessa

Idag fyller världens bästa Ebba 17 år. Jag har nog aldrig träffat en så unik tjej i hela mitt liv. Coolare tjej finns inte. Jag personligen ser upp till dig till 100 % och jag är verkligen lycklig över att ha en så fin vän. Dig kan man räkna med i alla lägen och jag hoppas att Du är medveten om att jag alltid, alltid kommer att finnas där för dig. Du är unik Ebba, inte alls som alla andra - och du har en moral i kroppen och en intelligens som är beundransvärd. Jag vet att vår vänskap bara blir starkare för varje dag som går, och ingen är gladare än jag för det. Jag vet med säkerhet att det kommer att bli många, många galna festnätter där vi kommer hem sju på morgonen, myskvällar, fyllekäk och bara underbara dagar i varandras sällskap som väntar oss. Än blir du inte av med mig, det kan jag lova ;) Du har ett hjärta av guld, det har jag alltid sagt.


/// Din Amanda <3




        
                               

Kommentarer
Postat av: elize

va gulligt skrivet, hon kan ju skatta sig lycklig som har dig som vän :) hehe ta hand om dig, puss

2007-04-20 @ 00:55:24
Postat av: Maria

Vad ska du göra i Milano när du flyttar dit? Har du jobb ordnat eller?

2007-04-20 @ 01:04:03
Postat av: Anonym

vart rider du?!

2007-04-20 @ 23:07:05
Postat av: Mandy

Huvudsta ridklubb!

nej jag har inte något jobb ordnat eftersom att det är drygt två år kvar tills jag flyttar dit. Men i och med att jag har släkt där som ska hjälpa mig med både boende och förmodligen jobb så antar jag att det viktigaste är löst :)

2007-04-21 @ 00:01:57
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0