Galen kväll!

Godmorgon!

Igår var då minst sagt en sjuk kväll, ska man summera kvällen med några ord i den ordning som det utspelas under kvällen så får det bli:
trevlig (då vi äter middag och har allmänt mysigt hemma hos Sara),
tillfredsställande (för de som tänder på sexprat och minnen?),
stressig (då vi fick springa som galningar för att hinna med tunnelbanan), 
taggad känsla (då vi kom till the oldies som tydligt ville supa oss småflickor under bordet, inga namn kan dessvärre nämnas),
PARTY (i tunnelbanan mot Engelbrektsgatan?) Bilder finns på playahead.
PARTY 2 (påväg till Engelbrektsgatan från Östermlamstorg, schlagerlåtar och rosa läppstift funkar alltid!)
PARTY 3 (då vi anländer till Engelbrektsgatan där Crazy frog bor:D)

Jag har glömt att nämna vilka vi var som var närvarande under kvällen, hos Sara var det: jag, Ebba, Bella, Anna, Issa, Mickis och Livia. På förkröket var det vi och en massa äldre killar, bland annat en riktig sötnos som vi tjejer smälte för som fyllde 24 år. Hos Crazy frog kommer jag inte ihåg alla som var där men David och Sanna kommer jag väl ihåg, mina älsklingar :) En parbild på mig och David som hittat tillbaka till varandra får ni hålla ögonen öppna för. Nej, nu ska jag fortsätta med de summerande orden:

Kärlek (då jag får träffa David och vi får visa alla vår kärlek öppet)
KAOS! (då några killar som inte får komma in bryter sig in och ett slagsmål som först såg ganska oskyldigt ut blir ett slagsmål med blod och vapen, så otroligt onödigt! Om jag inte minns helt fel så anländer både ambulans och polis och stämningen var på botten. Vi tjejer blev väldigt rädda, ja alla utom Ebba då, haha, personligen är jag inte alls van vid slagsmål överhuvudtaget. Tydligen så ringde jag en av mina storebrorsor, av gammal vana antar jag, som blev helt galen och satte sig i bilen med lite kompisar påväg mot Engelbrektsgatan men sen tog mitt förnuft över och sa att allt bara skulle bli värre då. )

Det slutade i alla fall med att jag och Ebba åkte hem till mig och tittade på film och åt toast, jättemysigt! Vi vaknade för ett tag sen, skönt att sova ut. Idag vet jag inte riktigt vad som händer, jag ska i alla fall träffa Paulina snart och åka till solariumet.

Ta hand om er! :) //Mandy


Tunnelbaneparty

Jag och Ebbson på tunnelbanan påväg till Engelbrektsgatan, i bakgrunden
sitter resten av tjejgänget <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart bor du?

2007-04-10 @ 00:21:04
Postat av: en läsare

tänkte bara fråga, hur känner du och blondinbella varandra?

2007-04-10 @ 10:03:26
Postat av: :)

är du också antirökare som BB?

2007-04-10 @ 10:03:56
Postat av: Anonym

men euw

2007-04-10 @ 10:50:55
Postat av: Anonym

hur lång är du?

2007-04-10 @ 12:23:29
Postat av: Kenza

haha, fan va alla e anonyma då :P

låter hemskt det där med slagsmålet, jag hatar sånt :|

2007-04-10 @ 13:05:34
URL: http://KENZAAS.blogg.se
Postat av: Anonym

hon bor i solna

2007-04-11 @ 20:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0