Fest och grillning!

Heej!

Äntligen helg, tycker ändå att veckan har gått riktigt snabbt!
Förmodligen beror det som vanligt på att alla miljoner läxor vi har gör så att man vill ha fler dagar på sig vilket resulterar i att veckan går fortare än vad den gjorde då man gick på högstadiet.

Gårdagen var trevlig. Halv fyra mötte jag Ebba och vi tog en promenad längs Biblioteksgatan och upp mot  gallerian där vi köpte glass och brownie, mums! Sedan mötte vi Patrik och vi gick mot Mc Donalds Norrmalm där vi skulle träffa Anna, Linn, Malin, Sarah och Anna. Där satt Linn och svuuuullade, haha nej då <3 Sedan kom även Bim, Matthias och Messi förbi så då gick alla till Zansibar. Sen glömde jag min mobil i Patriks ficka så jag är mobillös för tillfället! Förmodligen är alla sms, bilder och en och annan videofilm uppmärksammade :P

Somnade för övrigt kvart i åtta igår, ett sorgligt tecken på hur slutkörd jag är.. :( Sommarlovet närmar sig som tur är :D

Så redan vid sex tiden idag ska jag åka till Anna där vi är massor som ska grilla och festa!
Det blir trevligt, skriver mer om det imorgon! Ännu en gång är frågan vad jag ska ha på mig. Nu ska jag i alla fall ut och sola (alltså inte solarium den här gången!) för något som är säkert är att alla kläder blir finare när man är brun!

Trevlig helg gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0