Jonathan 17 år och myshelg!

Hejsan!


Har inte hunnit skriva något om helgen än,
har haft väldigt mycket i skolan. Men nu lugnar det äntligen ner sig för ett tag, hade samhällskunskapsprov imorse vilket gick väldigt bra, det var tack vare min älskling som kom hit igår med godis och låg och höll om mig samtidigt som jag pluggade för fullt. Jag är jätteintresserad av samhällsfrågor så provet gick jättebra, helt otroligt med tanke på att hag bara sov fem timmar inatt :/


I Fredags fyllde Jonathan 17 år!! Efter att ha haft en jobbig dag med begravning (dock en otroligt vacker och mycket väl förberedd begravning) var det äntligen dags för att fira min prins som fyllde 17 år. Jag köpte ett jättefint silverarmband där mitt namn och ett hjärta var inristat, som ett kärlekstecken ungefär :) Jonathan blev jätteglad, puuh vilken tur!
I och med att jag var på begravning så kunde jag inte komma före alla Jonathans kompisar vilket vi först hade planerat, istället kom jag när ström, salan och kalle redan var där, men det var trevligt :) Jag och grabbarna åt en trevlig middag, mihi:D
Sedan började folket komma och som vanligt hemma hos Jonathan var det jätteroligt, stolt att mitt shotdrickande imponerade:D
Efter ett par timmar hos Jonathan där jag umgicks med mina sötnosar Anna och Ella och födelsedagsBarnet såklart ;) Så var det dags att dra vidare, det var till CJ som vi åkte. Efter mycket mys och en hel del trevliga stunder var dte dags att ta taxin tillbaka med en hickande pojkvän till Djurssan :) Då var klockan runt två, Kalle och Salan skulle dra vidare till en fest där, jag och Jonathan ville hellre gå hem och spendera resten av hans födelsedag tillsammans, underbart!

På lördagen vaknade Jonathan med världens baksmälla,
själv mådde jag prima :D Dagen bestod av en massa mysigt filmtittande och allt sådant som man gör när man har världens bästa förhållade! Vid sextiden var det dags för mig att åka på dans och samtidigt kom en del av Jonathans släktingar som skulle fira honom. Efter en jätterolig danslektion åkte jag hem och duschade och gjorde mig iordning, sedan åkte jag tillbaka till Jonathan och firade honom med hans släkt, supermysigt! Åh jag älskade att vara bland dem, så himla roliga människor!
Vid tolv tiden ville vi dock spendera resten av kvällen tillsammans och då tittade vi på det idolavsnittet vi missade i fredags, en film och sedan somnade jag i världens bästa pojkväns famn, i hans mysiga varma rum, samtidigt som kylan kommer krypande utanför, åh älskar!

På Söndagen sov vi ut, åt en jättegod lunch som min älskling gjorde åt oss, och därefter myste vi i sängen framför olika filmer hela dagen, love it love it love it!
Vid fyra åkte vi och solade solarium, vi båda blev jättebruna :) Vi bestämde att vi ska åka tillbaka dit och både bada och sola, mys! Vid sju var jag tvungen att åka hem och börja plugga på mitt samhällskunskap prov, blev inte så jättemycket plugg, mest prat med kompisar och Jonathan.

Idag, tisdags, slutade jag fyra och därefter gick jag till Odenplan där Jonathan väntade på mig, vi åkte och fikade och satt bara och kurade ihop oss och drack varm choklad, mums :) Sedan skulle jag egentligen gå på baletten och han skulle åka hem och äta middag, men vi kunde inte slita oss från varandra så eftersom att jag också var så trött så hoppade jag över baletten, Jonathan följde med mig hem och vi spenderade ytterligare tid med varandra och åt middag. Vid halv nio åkte jag till min andra danslektion.

Veckan består av massor av tid med Jonathan nu när han är hemma, imorrn kommer han till mig vid sju och då ska jag försöka ha nybakade bullar färdiga, sedan ska vi äta dem och titta på film och bara höstmysa:) Den natten sover han hos mig, sedan ska vi vara med varandra hela torsdagen, vi har massor av olika planer så som bio, äventyrsbad, shopping m.m. På Torsdagen sover han en natt till hos mig och sedan kommer helgen och då blir det fest och en massa mys! :D


Jonathan och Amanda

En bild från Jonathans fest hemma hos honom, världens bästa par :)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mandas Oona

Världens bästa helg o Tack för det fina armbandet hjärtat!

Älskar dig !

2006-10-17 @ 23:43:26
Postat av: Anna

guuud va gulligt gumman! :)

2006-10-18 @ 14:44:53
Postat av: LIZA

Amanda :)
mysigt mysigt mysigt det är att ha pojkvänn så här in på hösten. Fin blogg du har tjejen. Nu måste ja verkligen plugga så ja också kan mysa med Filip i helgen utan att vara stressad över något (han klagar på det heela tiden)
Puss på dej ses i morrn

2006-10-19 @ 20:14:14
URL: http://lisamedz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0