Världens bästa par tillsammans i Köpenhamn!


Hejsan! :)

Åh vilket underbart lov jag har haft, framför allt andra delen av lovet då jag har varit hos min pojkvän i Köpenhamn. Jag skrev ett jättelångt inlägg i torsdags om både det ena och det andra men allt försvann innan det hann publiceras, suck så irriterande!


Efter ett långt samtal med Bella på telefon och ett samtal på Espresso så har jag både fått och gett massor av goda råd när det gäller förhållanden, vi båda har längre seriösa förhållanden alltså. Vi har kommit överrens om massor av smarta saker som vi ska stötta varandra med, ser fram emot att se hur det kommer att fungera :) <3


Har varit i Köpenhamn sen i Onsdags, på fredagen gick Jonathan aldrig till skolan så då behövde vi inte säga hejdå på morgonen som vi fick göra på torsdagen. Dagarna i Köpenhamn har i alla fall varit helt helt helt underbara, vi har ätit goda middagar med Jonathans familj och hans småkusiner och deras familj, gått runt i Köpenhamn och framför allt bara visat varandra hur otroligt lyckliga vi är i varandras sällskap. I lördags fick vi ansvaret över Jonathans småkusiner när vi var ute och gick i centrala Köpenhamn, då fick vi öva på våra mamma- och pappa roller, barnen sa att vi lyckades väldigt bra, trevligt att höra inför framtiden :) Måste säga att Jonathan har väldigt bra hand med barn, ryser bara jag tänker på det! :)
Under resan hem åt jag matsäcken som min omtänksamma prins gjort till mig, tittade på film på Jonathans ipod, pratade med min älskling som ringde regelbundet (underbaraste!) , pratade även med kompisar samt läste mina modetidningar. En sak är i alla fall säker, vi har nog aldrig varit kärare i varandra än vad vi är nu, love love love!


När jag kom hem så möttes jag av mina underbara föräldrar som, som vanligt när jag är borta mer än en natt, verkade ha saknat mig fööör mycket, ganska sött ändå :) Samtidigt som jag tittade på det Top-model avsnittet som jag missade i veckan så satt mamma under hela programmet och killade mig på ryggen och strök mig över håret, som både hon och även Jonathan vet att jag ääälskar! Mys mys mys!


Nu är det dags att öva på "kursen"
som jag ska hålla inför klassen imorgon, en svenskauppgift. Jag har som vanligt om dans så det ska nog gå bra! :)

På Onsdag fyller jag äntligen 16 år, så helgen kommer att bestå av mycket firande och presenter, det ser jag fram emot :)



Amanda + Jonathan

En bild som är tagen på vår terass i Italien.
Åh sån lust man får att gå och sola, grrr;)
Anyway, världens bästa par! Love you<3




// Mandy <3






Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så söt :)

2006-11-06 @ 19:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0