En helt vanlig vardag!

Heej!


Efter en ganska lång dag i skolan
träffade jag Bella, vi sa Hej då nu när hon åker till Spanien imorgon, kommer verkligen sakna hennes goda råd under den kommande veckan, som tur är ska hon skicka ett vykort därifrån :) Följde med henne när hon köpte lite saker inför resan, sedan stannade vi till och pratade om allt möjligt, gav varandra råd som vanligt.<3


Nu har jag precis ätit 3 av mina stora lussebullar som jag bakade igår, det är så roligt att baka när det blir så lyckat. Åt även lussebullar till frukost imorse, haha gott var det. :D Om tio minuter är det dags att åka och dansa, måste dessvärre hoppa över en av dansträningarna som jag har ikväll, känner att jag behöver plugga istället. Men baletten ska jag gå på i alla fall, det ser jag fram emot. :)


Imorgon har jag en ganska kort dag i skolan, har dock en del att plugga efter men ska nog passa på att träffa någon kompis i alla fall. Till helgen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, Jonathan kommer tyvärr inte hem den här helgen så jag ska helt spendera den med kompisar. Kanske någon fest en av dagarna och myskväll med någon kompis den andra, mys :)


Hoppas ni får en mysig kväll:) /Mandy<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du modell eller något sånt :)?

2006-11-28 @ 21:24:08
Postat av: Isabelle

Va mysigt det låter! Dock kanske lite jobbigt med allt plugg.

2006-11-29 @ 18:23:49
URL: http://isabelleen.blogg.se/
Postat av: Thowe

Jag känner dig inte, men såg på din press på playahead att det inte verkar fungera mellan dig & jonathan.. Fasen vad jobbigt, har känt samma sak mellan mig och min pojkvän men det är löst nu. Så kämpa på, det kanske bara är en fas! Kram, Thowe

2006-12-01 @ 17:58:40
URL: http://toe.blogg.se
Postat av: Anonym

Du och Jonathan verkar vara ett väldigt sött par. hur länge har ni varit tillsammans?

2006-12-10 @ 22:10:06
URL: http://www.luana.blogg.se
Postat av: Prinsessan och ängeln

Mandy gumman! kan du inte skriva oftare! vi är två tjejer som inte känner dig men vi tycker du är bra och har vettiga åsikter om saker och ting. är det något som hänt mellan dig och jonathan? :( du kan väl berätta. ni som verkade så otroligt perfekta för varandra. aja det vi ville få fram var. YOU ROCK! go girl. låt ingen trycka ned dig

2006-12-13 @ 10:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0