Amanda Hjärta Jonathan Föralltid!

  Hos JonathanVi i Italien
Amanda + JonathanÄlskling och jag

Vi<3Puss

  På strandenMandy <3 Bollman föralltid

Gud vad jag älskar dig Jonathan, här är bara ett fåtal av alla bilder vi har på oss som är tagna på platser där vi har haft det helt underbart. De band som finns mellan oss kommer aldrig nångonsin kunna klippas, vi har gått igenom alldeles för mycket tillsammans. Du är det bästa som hänt mig, min skatt jag aldrig kommer att lämna ifrån mig. Tack för all kärlek du ger mig hela tiden, du gör mig till världens lyckligaste. Det finns inget bättre än att ligga i din trygga famn, känna din hand som varsamt stryker mitt hår samtidigt som du viskar kärleksfulla saker. Jag håller med alla mina kompisar; vi är verkligen världens bästa par, och jag tror också att vår kärlek kommer hålla för all framtid. Nu ser jag fram emot vintern vi kommer att spendera tillsammans, bara du och jag, inne i värmen medan kylan finns utanför.. 
                                                Tack för att du är min Jonathan. Jag älskar dig!

Här är en av våra låtar, texten är underbar, den är till dig Älskling.

Baby, you're all that I want
When you're lying here in my arms
I'm finding it hard to believe
We're in heaven

We're in heaven

Oh, thinking about all our younger years
There was only you and me
We were young and wild and free

Now nothing can take you away from me
We've been down that road before
But that's over now
You keep me coming back for more

Baby, you're all that I want
When you're lying here in my arms
I'm finding it hard to believe
We're in heaven

And love is all that I need
And I found it there in your heart
It isn't too hard to see
We're in heaven

We're in heaven

Now nothing could change what you mean to me
Oh, there's a lot that I could say
But just hold me now
'Cause our love will light the way

Baby you're all that I want
When you're lying here in my arms
I'm finding it hard to believe
We're in heaven

And love is all that I need
And I found it there in your heart
It isn't too hard to see
We're in heaven
Heaven

Now our dreams are coming true
Through the good times and the bad
I'll be standing there by you

We're in heaven

And love is all that I need
And I found it there in your heart
It isn't too hard to see
We're in heaven, oh

Oh
We're in heaven


Jonathan hjärta Amanda föralltid, Jag Älskar Dig!


Kommentarer
Postat av: Jonathan

TACK ÄLSKLING!!
Såå sött inlägg!
de där betyder allt för mig, DU betyder allt för mig!
du är verkligen det underbaraste som finns!
/ Din!

2006-11-13 @ 19:03:10
Postat av: Anonym

vad heter låten? den är jätte fin! :)

2006-11-14 @ 22:56:17
Postat av: Filippa

Jättebra blogg :)
Du och din pojkvän är jättesöta tillsammans.
Hade bra!

2006-11-15 @ 17:24:33
Postat av: Mandy

Jonathan: Du är världens underbaraste!

?: Låten heter Heaven, med Bryan Adams, underbar låt!

Filippa: Tack så mycket! :)

2006-11-16 @ 09:39:28
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Anonym

var inte du kompis med den där brunetten förrut ?

2006-11-18 @ 22:28:25
Postat av: Mandy

Haha joo, förstår direkt vem du menar :P
Men man fungerar inte med alla människor och jag är förvånad att jag ens kunde stå ut med att vara kompis med en sådan människa som är så otroligt olik mig som hon är. Men jag lärde mig mycket under den korta tiden och nu umgås jag istället bara med de som jag har något gemensamt med..

2006-11-19 @ 15:44:27
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Anonym

Uppdatera oftare

2006-11-19 @ 19:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0