Liten sammanfattning av senaste veckan:)

Heeej :)


Vill börja med att tacka för de otroligt
söta kommentarerna som jag har fått både här i bloggen på mitt förra inlägg och de jag har fått på andra håll. Jag blir så himla glad av allt ni skriver, det är något jag verkligen behöver just nu. Tyvärr har jag inte kunnat blogga av flera olika anledningar som jag kommer att gå in på så småningom, när alla bitar faller på plats i mitt liv igen, för nu vet jag varken ut eller in. Dessutom har blogg.se krånglat de senaste dagarna så då har jag heller inte haft någon möjlighet att skriva.


I skolan så har vi i exakt en vecka och en dag nu ägnat oss åt projektarbete som är typsikt för Viktor Rydberg. Jag måste säga att det är något som jag absolut kan rekommendera till er som går i skolor där ni inte har projektperioder. Min ena storebror studerar nämligen på Uppsala universitet och han har regelbundna projektperioder som helt är på engelska, precis som vi har på VRG, och det är ju en sådan enorm fördel att ha övat på det i gymnasiet. Det är väldigt tufft, absolut, men man känner på bara en vecka hur mycket man har utvecklats i det engelska språket. Idag blev jag och min ambitiösa grupp klara med vårt arbete om ett direktiv som heter RoHS, så det känns mycket skönt :)


I veckan så har jag umgåtts mycket med mina underbara kompisar, som har varit världens stöd för mig nu under de här jobbiga två veckorna. Ni vet vilka ni är, jag älskar er!
I helgen så var jag mycket med min själsfrände Bella, vi var på en fest på fredagen på Engelbrektsgatan, nästan bara folk man kände så det var kul:) På dagen var jag hos friösören och sen åkte vi till Birger Jarlsgatan för plåtning, mys. Efter festen åkte vi hem till mig och sov, mysig dag. 


På morgonen därefter åt vi en god frukost och därefter gick vi ner till stallet som ligger nära där jag bor för då skulle jag rida:D Det var trevligt att Bella kunde titta på också. Efter ridningen gick vi hem till mig och gjorde iordning oss, åt mat med min familj och åkte därefter in till stan för att handla julklappar.


Igår, när det var Lucia, så red jag i ett ridande luciatåg längs gator med en massa vinkande människor :) En tradition som ridklubben har haft i massor av år. Vi är flera ryttare som rider på glittrande hästar, fackelbärare går bakom tåget och poliser stannar upp trafiken samtidigt som en bil åker framför och spelar julsånger högt. Jättemysigt faktiskt :) Bilder kommer säkerligen komma upp.


I helgen ska jag träffa kompisar och passa på att vila upp mig. Jag har inte så mycket planer än men på Lördag blir det i alla fall fest med Bella, det blir kul:) Sedan i mitten av veckan ska jag träffa en väldigt betydelsefull person som jag har saknat såååå mycket, vi får se hur allt går då, jag får hålla tummarna:)

Love/ Mandy <3

Kommentarer
Postat av: Eliten

Men hur går det med din kille då ? "/ Du har inte nämt något om han på länge...

2006-12-14 @ 16:29:50
Postat av: Isabelle

Trevligt :)
vilken ridskola rider du på?

2006-12-14 @ 17:44:43
URL: http://www.isabelleen.blogg.se
Postat av: mathilda

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR! läs min blogg (:

synd med jonathan förresten.. :/

2006-12-14 @ 19:00:26
URL: http://mathoe.blogg.se
Postat av: Anonym

ja, vad hände med jonathan? vem gjorde slut det hela och varför?

2006-12-14 @ 20:06:13
Postat av: :D

go mandy !

2006-12-16 @ 19:44:07
Postat av: Anonym

svara!!!
är du modell :P?

2006-12-16 @ 20:33:58
Postat av: the little girl

are you some kind of model or something?

2006-12-17 @ 20:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0