Jag har världens bästa vänner!

Heej :)

Det här är ett blogginlägg till alla mina underbara vänner omkring mig som stöttar mig så otroligt mycket hela tiden så jag inte vet vad jag skulle ta mig till utan dem. Även ni som ger mig uppmuntrande ord som inte känner mig kan ta åt er en hel del.

Åh jag är så glad och lycklig,
har haft en så jobbig tid ett tag nu då jag inte vetat vad jag velat när det gäller vissa saker i mitt liv, så nu när jag äntligen bestämt mig så känner jag mig så lycklig och att jag verkligen förtjänar lite medgång nu. Vill börja med att skriva om mina underbara vänner som betyder så himla mycket för mig, ni ligger mig helt klart varmast om hjärtat. Ni har inte svikit mig en sekund då jag behövt ha någon där och jag är så otroligt tacksam för det. Ni vet vilka ni är och jag kommer alltid finnas här för er! Jag älskar er! <3


Idag har jag haft en jättemysig dag med Paulina i stan, jag skulle nämligen handla klart resten av mina julklappar. Naturligtvis lyckades jag inte handla alla som jag hade tänkt mig, men varför ska man svika traditionen? Det var ganska många år sedan då man var klar med julklappshandlingen i god tid innan julafton. Efter en runda som startade vid Stureplan, upp mot Biblioteksgatan och NK och till sist vidare till Åhlens så var vi så trötta så vi slog oss ner och åt en välförtjänt men sen lunch. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, tack för alla uppmuntrande ord du sa Paulina, jag hoppas verkligen att vi kan ses snart igen! :)


Efter julklappshandlingen så åkte jag direkt till Nathalie som jag inte har träffat på jättelänge. Hemma hos henne så satt vi och pratade om sådant som man bara kan prata med en älskling som Nathalie om. Vi började även planera lite inför lite fester vi kanske ska ha, det blir mys:) Tack till dig också gumman för allt du sa. <3


Efter en mysig pratstund hos Nathalie så åkte jag hem till min familj som hade saknat mig massor tydligen, haha :) Vi åt en god julmiddag, med tända ljus och allt som ska finnas på ett julbord. Jag kände bara lyckan sprida sig i kroppen, underbart. Så nu sitter jag här och har pratat i telefon med lite kompisar och funderar lite på vad jag ska göra ikväll. Bella ringde mig för en stund sedan och frågade om jag ville följa med på fest i Bromma, så antingen blir det så. Eller så ska jag göra som jag planerat hela dagen, bara ge min familj tid och äta en massa godis. Ska ju trots allt upp och rida imorgon:)


Tack för allt ni gör för mig, tack för att jag får finnas i era liv, tack för att ni bryr er. Får ni någon gång minsta lilla problem i era liv så kan ni räkna med mig, för jag kommer alltid finnas här för er.
Ni är helt underbara!


/
Er Mandy <3

Kommentarer
Postat av: B

så som du behandlar oss, behandlar vi dig!
ja.. där har vi lösningen till varför vi ställer upp för dig sötnos.

2006-12-22 @ 21:05:06
URL: http://beaox.blogg.se
Postat av: stina

heej! asså jag har en fråga, har du något tips på vad man kan ge sin pojkvän i julklapp? dock inget för dyrt, haha :) jag vet att det är julafton imorgon men han ska ändå inte få den förrns om en vecka då han kommer hem! ha det bra!

2006-12-23 @ 19:12:14
Postat av: Mandy

Beatrice: Gullunge!

Stina: Alltså, jag kommer inte riktigt ihåg vad det kostar. Men att köpa ett armband och låta guldsmeden rista in ditt namn är jätteromantiskt :) Fast det är lite dyrare, men jag tycker absolut att du ska köpa något sådant som är ett minne av dig. Ingen tröja eller något sådant, sånt kan hans kompisar köpa :)

2006-12-23 @ 21:49:16
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Anonym

skriv vad du fick i julklapp! :):)

2006-12-27 @ 22:17:34
Postat av: L&W

vilken myyyyyyyyysig blogg du har :)

2006-12-31 @ 00:03:41
URL: http://wiolaochlinn.blogg.seg.se
Postat av: Anonym

skriv om jul och nyår! :)

2007-01-03 @ 00:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0