Så var februari förbi och precis som i januari möts jag av detta..

"Mest fotade på Stureplan"
 
 
5. Amanda Bergman
Favoritspot på Stureplan: Ambassadeur
Fotast oftast med: Exakt samma pose
Återkommande accessoar: Pärlhalsband

Ja vad ska jag säga mer än, tur att jag sticker snart så jag slipper göra mig själv till ännu mer åtlöje, synd att de stavade mitt namn rätt den här gången, det går framåt i alla fall.. nu var jag bara på plats nr 5.. osv osv. Hur som helst märks det att jag inte är *piip's* favorit i alla fall. Visst är jag inte den bästa vad gäller lite fantasi på bilder, utan det blir liksom snarare samma säkra kort på varje bild. Nykter, onykter, funkar ändå hyffsat för det mesta. Så utlåtandet om fotoposen stämmer onekligen. Men att leka cool för att man har något otalt med min bästa vän är ju bara komik på hög nivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0