Going Away Party imorgon kl 23 @ MAGENTA!

Vänner & fiender. Imorgon bjuder jag in er till en storslagen sista-utgång-i-Sthlm-på-ett bra-tag för min del på Magenta. Temat för kvällen är sommar och jag uppmanar alla till att glömma vinterkylan och istället klä sig i somriga kläder i den utsträckning man vill och kan. Tjejer: en somrig klänning är ett måste!

Vi startar redan kl 23 med en drink tillsammans. Därefter ska vi tillsammans se till att få en toppenkväll där ni visar mig vad jag kommer få sakna nere i Italien. Sounds like a plan? OSA till [email protected] Fri entré fram till 00 och jag vill se så många av mina läsares söta ansikten där som möjligt. Sista chansen nu ju liksom. För ett tag i alla fall.. ;-) 



Till min lycka är listan redan nu riktigt, riktigt bra så jag kan nästan lova att detta bli en kväll ni inte vill missa. I alla fall vill ni väl inte missa en liten Mandy dansandes på bardisken?


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Jag vet att du har fylliga läppar, men de där borde ändå vara tillgjorda! De ser inte verkliga ut.

Tycker det är synd, när du sen tidigare har fylliga och fina läppar.

2010-03-05 @ 11:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0