"Amanda för stan e inte bra asså"

.. Så löd smset jag fick av Jesper under min avskedsfest på Magenta igår som drog ett så stort antal gäster som ingen av oss kunnat drömma om. Jag känner mig verkligen smickrad och enormt glad.

Vi tjejer började på Vapiano med god mat och en flaska rött. Sedan anslöt lite killkompisar som snart beställde in både en och två stora skumpaflaskor. Det var då det startade.. Vidare till magenta där det kändes som att alla jag bjudit och lite till kom. Jag var helt överväldigad! Kändes otroligt bra. Att en person jag trodde skulle vilja vara där mest av alla inte ens dök upp kunde ha förstört min kväll. Istället firade jag och tjejerna (och killarna? haha) min nyblivna singelstatus och visst känns det gaaanska nice att sticka till Milano då. Det måste jag faktiskt erkänna. No hardfeelings där nere liksom, lovely. Att mitt "ex" A dessutom kom dit helt själv för att säga hejdå och önska mig lycka till satte genast allt i lite perspektiv.

På magenta sprang jag ett tag runt som en virrig höna och försökte hälsa på alla som var där. Men jag märkte ganska snart att det blev outhärdligt då det kom nya människor hela tiden och det blev för mycket stress så istället drog jag med några av mina tjejer ner till nedervåningen och min fina vän Johan som körde gaaalet bord. Vi dansade och hade sjukt roligt. Bästa på hela kvällen!

Sedan drog vi en sväng till White och körde bord med samma sällskap. Mycket, mycket lyckad kväll och det känns helt ofattbart att människor i min närhet bryr sig så mycket. fantastiska sms och lyckönskningar konstant nu. Jag är så tacksam!


Jag och Jesper på Magenta.


Sommarflicka på Magenta :)


Jag med "Knappen och Hakim" på Magenta.


Me and Dave på White room


Kommentarer
Postat av: m

Lycka till hoppas allt går jättebra där nere! :)

2010-03-06 @ 13:33:13
Postat av: "Hemlig"

Shit va han Knappen är sjukt snygg! :D

2010-03-06 @ 17:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0