Hård men sjukt rolig kväll

Hej fina ni!

Från och med nu kommer jag blogga på som vanligt. Kul va? :) Tack för era fina och stöttande kommentarer. Fick inte en enda negativ kommentar till mitt förra inlägg. Det är jag inte bortskämd med..

Hur som helst var gårdagen utan tvekan en av mina bästa kvällar på mycket länge. Kan knappt minnas när jag hade så roligt senast. Jag och Filippa började hemma hos mig med middag och vin. Sedan begav vi oss mot Nype för att dricka lite drinkar med Fredrik och co. Drinkar som blev till shots.. och så vidare. Igår höll jag mig inte riktigt till mitt nyårslöfte skulle jag väl milt sagt kunna förklara det som.

Sedan kom Mille med vänner och hämtade upp oss utanför så drog vi in på Cafét där shottarna fortsatte. Vi dansade och hade riktigt roligt. Sedan kom lite fler killar och så drog vi alla till Ambassadeur. Sedan avslutade vi på White. Eller avslutade, körde faktiskt efterfest igår :)

Bilder lånade från stureplan.se och finest.se





Vi tog en massa bilder igår så kika in här om en stund igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0