Bilder från helgen!

Hej på er! Den dåliga uppdateringen beror främst på att blogg.se krånglat väldigt mycket den senaste tiden och när det väl börjat fungera igen har jag haft annat för mig. Jag har sovit hos V hela helgen och inte riktigt känt att bloggen varit något att prioritera framför mys och kramar. Men nu är jag här!

I fredags var det tänkt att jag skulle ta en lugn nykter runda med tjejerna. Låga förväntningar hade vi och allt var rätt spontant.. - Och alltid är det då det blir som bäst. Shotrace, dans och mycket skratt. Blev en sen men väldigt bra kväll. Jag och V avslutade den med pannkakor, sylt och grädde hemma hos honom. Mys mys.

I lördags sen, efter många timmars slappande i sängen, åkte jag hem för att på en timme fixa klart listan inför kvällen på Zanzibar där jag var med och drog folk igår. Sedan blev det middag med tjejerna och kvällen startade ordentligt på Zanzibar redan vid 22. Har fått lovord från F om att jag talangfullt drog dit väldigt mycket och bra folk så jag är således väldigt nöjd med min insats. Kvällen där var för övrigt grym. Jag är väldigt glad över att så många av mina nära och bekanta kom dit och bidrog till att kvällen blev så lyckad.

Sedan begav vi oss vidare till Magenta och allt avslutades sedan på White room i sedvanlig ordning. Det var dock alldeles för mycket folk, men trots det stannade vi ett bra tag. Tog en taxi med V sen hem till honom. Idag har vi bara legat och dragit oss hela dagen och när han försökte få med mig på bio med hans kompisar kände jag bara för att åka hem och ta en varm dusch och byta kläder. Beger mig nog ditåt om ett par timmar igen..

Lite bilder lånade från stureplan.se från fredag & lördag.



 
 

Jag vet förövrigt inte vad som har hänt med mina bilder på Stureplan.se Jag kan inte minnas när jag hade en bild som ens såg okej ut. Och ett som är säkert är att det inte är fotografernas fel.. Men men, det är nog bara en svacka. Hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0