Helkroppsmassage

Hej alla mina små kycklingar!

Kom precis hem från ett par timmars pluggande med min duktiga elev. Jag kan inte säga det nog många gånger men från att ha legat på ig i matte ligger han nu på mvg efter alldeles för många lektioner med en sträng lärare som mig. *Stolt*

Igår åkte jag hem till V. Fick den ljuvligaste helkroppsmassagen och kände mig väldigt lycklig lottad. Har till min förtjusning kommit underfund med att jag känner den känslan väldigt ofta. Att jag är lyckligt lottad alltså. Sov i alla fall kvar där och åkte sedan och lunchade med pappa idag. Därefter åkte jag för att göra min elev lite duktigare på matte.

Ikväll kommer min faster + kusin över på middag. Lite senare kommer min fina tjej Rebecka för lite vin och därefter ska vi göra stan. Lite lugnt i alla fall. Stora partynatten infaller ju imorgon, men mer om det då.

Såhär åkte jag hem till V igår. Kanske lite väl slappt, men ack så bekvämt!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Gullig liten minirumpa hahaha

2010-03-01 @ 23:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0