Såhär ser jag ut ikväll!

Nu sticker jag till bästa V! Har detta på mig nedan. Sjukt skönt att krypa in i en lite för stor, mysig tröja. Undrade länge var den kom ifrån och sen nämnde mamma något om något ex till mig från Milano som skulle ha glömt den? Någon sådan minns jag inte att jag haft, hehe.. Jajaaa, så fel det kan bli va. Hoppas att ni får en lika mysig kväll som jag ska ha. Imorgon bitti ska jag göra min egna parfym, berättar mer om det imorgon! Sover hos baby så vi hörs inte förrän imorgon igen.






Under den mysiga tröjan har jag denna somriga sötsak!


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du gjort något med dina läppar? dom ser större ut :9

2010-02-18 @ 22:04:53
Postat av: MANDY

Gud nej. Ett bra läppglans bara.. :)

2010-02-19 @ 14:20:37
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0