Lyckad lördag!

Hej snyggingar!

Vilken kväll igår.. Kvällen inleddes med Kentkonsert som var helt underbar. Dessvärre tvingasdes jag gå med 2 barnrumpor som var nära på att förstöra min upplevelse. Men Jocke Bergs budskap var helt enkelt starkare och jag gick därifrån med ett leende på läpparna och glad över att jag är 19 år och mognare än personer som är bra mycket äldre än så.

Kvällen fortsatte sedan på The House Boat som V bland annat var med och anordnade. Det var på Astoriabiografen och de 300 inbjudna gäster som var där var alla vitklädda. Det kändes precis som att man var utomlands där man riktigt kan ta på stämningen. Fantastiskt bra drag! Det var så många som kom fram där och "erkände" att de följer min blogg och jag blir verkligen alltid lika glad.

Sedan ringde Marcus och frågade om jag ville komma och festa lite med honom och hans vänner. Så jag tog med mig Sofia & Patricia och så begav vi oss mot Sturecompagniet & V. Drack lite drinkar och drog sedan vidare till White room. Känns för övrigt som att jag kan leva på herr Schenkenbergs komplimanger en hel livstid. Sveriges manliga stolthet inom modellbranschen enligt min mening. Hur som helst höll jag mig nykter igår så jag gick mest runt och hade ont i mina fötter och ville åka hem med prinsen. Mötte sedan äntligen upp den lilla fullisen och somnade alldeles för sent.

Jag och V sov väldigt länge idag, så jag kom hem för en stund sedan och håller nu på och fixar allt inför Milano. 1 vecka kvar nu!! Helt sick.

Bilder lånade från stureplan.se




Kommentarer
Postat av: Emelie

Snyggingar ;)

2010-03-01 @ 12:07:15
URL: http://lifestylebyemelie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0