Klubbrunda

Hej hopp!

Blev en helkväll med Rebecka igår. Kvällen inleddes med en middag med familjen (- Jocke) , faster och kusin. Släkten på pappas sida är ju helt galen på alla sätt och vis, så våra familjemiddagar är rena rama cirkusen. Men det är härligt. Jag känner mig obekväm i situationer då det är för lugnt, tyst och sansat. Haha, kanske för att jag är uppvuxen band människor som alltid vill framhäva sig själva och och få sin egen röst hörd. Milt sagt.

Sedan kom i varje fall Rebecka så drack vi lite mer rödvin (har blivit en favorit finally). Åkte in mot Laroy och träffade på en massa bekanta ansikten. David slängde ner mig på dansgolvet det första han gjorde och gjorde gud vet vad. Allt inför vakterna som onekligen verkade gilla showen. Vi blev nämligen inte utslängda.. inte ens i närheten. Hihi.

Gick vidare mot Ambassadeur där jag blev förvånad över att vakten som jag faktiskt inte kände igen visste precis vad jag hette och hur gammal jag är. Han fortsatte sedan med: Jag träffar dig oftare Amanda än min egen flickvän. Är jag verkligen där så ofta? Pinsamt..

Var hur som helst väldigt mycket folk ute igår. Roligast hade vi på White room där min fina vän Johan körde bord med sina vänner. Vi dansade och hade det allmänt roligt. Tog sedan en taxi hem till V som väntade på lilla mig.

Bilder lånade från Stureplan.se








Kommentarer
Postat av: lin

heyyyy;) i min blogg skriver jag om cheerleading och om min vardag.. ta gärna en titt :)

(om du inte gillar sån här ''reklam'' som folk säger, så ber jag om ursäkt :/)

2010-02-27 @ 17:07:13
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilka bloggar brukar du själv gå in på?

2010-02-28 @ 09:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0