Dramatisk natt

Hej gullnosar!

Kom precis hem från jobbet. Det blev minst sagt en speciell kväll igår. Först och främst: Jag drack inte en droppe och vips blir man bra på bild igen. Alkohol är verkligen inte bra för kroppen någonstans. Hur som helst var vi förbi stammisställena. Let's dance efterfest var grym igår och jag och Chris utgjorde ett galet bra team. Superkul! Träffade en av dansarnas tränare där (inte en av dansarna utan en tränare som tränar deras fysik mer) som även är med och tränar Italiens främsta fotbollsspelare i Serie A när de blir skadade, golfspelare och ryttare i fälttävlan. Han ville köpa mitt DNA tjatade han om.. Där ser ni, mina träningstips är guld. ;)

Blev en jäkla massa dramatik och tårar inatt. Jag har verkligen ingen lust att gå in på vad som hände, men alkohol ställer verkligen bara till det för människor. Man glömmer bort saker man bestämt och kan inte tänka klart.. Hur som helst är allt löst nu då en viss liten prins jävel kom och överraskade mig på jobbet. Ibland hatar jag att smälta av såna saker då man bara vill vara arg ett tag.

En komisk grej inatt mitt i all dramatik. En alldeles för full Maxi får skjuts hem av mina föräldrar från White så att han skulle komma hem ordentligt. Så där satt vi i baksätet med mina föräldrar i framsätet. En spiknykter Amanda och en drunk as fuck Maximilian. Så det kan gå va.

Nej, nu ska jag äta lite, vila lite och sen har V, trots gårdagens dramatik, övertalat mig att följa med ut till ett landsställe ikväll och sova där till imorgon. Kan bli mysigt! Frågan är ju bara vad man ska ha på sig.. Nåja. Här får ni lite bilder från igår lånade från Stureplan.se






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0