Correction

Okej correction: jag skrev förut att jag inte gör något överhuvudtaget här hemma. Och jag känner att jag måste ändra det en aning. En killkompis frågade nämligen precis om jag tar något smärtstillande mot örat. Närmare bestämt måste jag ta stark antibiotika 3 gånger om dagen, droppar ner i hörselgången 8 gånger om dagen (droppar som för övrigt svider som eld i hålet på trumhinnan och sedan rinner allt rakt ner i halsen på grund av hålet och även där ssssssvider det som in i helvete) och sedan tar jag smärtstillande några gånger om dagen på det. Alltså, det jag gör här hemma är att knapra tabletter, får brinnande droppar ner i hörselgången och tycker synd om mig själv. Aldrig har jag haft så fullspäckat schema.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

låter som att du har ett hårt liv just nu :/

2010-02-03 @ 21:44:49
URL: http://blondabravader.blogg.se/
Postat av: gutta

Alltså helt seriöst, hur många inlägg ska du skriva om din sjukdom? Du har inte cancer.

2010-02-03 @ 22:38:03
Postat av: Mandy

Jag är ledsen Gutta, men jag vet inte vad du tror att det här är för blogg. Jag skriver om mitt liv - min vardag. Och i dagsläget gör jag ingenting annat än att ligga hemma sjuk. Jag har ingen inspiration till att skriva om roliga saker när jag själv mår dåligt. Det handlar om att uppdatera om hur mitt liv ser ut just nu, eller inte uppdatera alls. Och jag har efter många om och men valt att göra det förstnämnda. Det är för övrigt frivilligt att gå in här, glöm inte det :)

2010-02-04 @ 01:31:37
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0