Stockholms-utgång!

Godmorgon älsklingar! Igår startade kvällen hemma hos Alexandra som firade sin födelsedag. Det blev flera goda drinkar och taggning inför kvällen. Senare mötte vi upp älskade Ebba, Carro och Paulina som jag saknat så! Det blev en riktig liten go runda som på gamla goda tiden. En sväng förbi Laroy, Utecompagniet, Ambassadeur, Magenta och till sist White room.

Det var superkul att träffa alla igen och framför allt vara ute med mina två bästa vänner Carro och Ebba. Träffade min älskade Saga också som brast i gråt när vi helt spontant sprang in i varandra. Älskling!

Kändes helt ok att vara hemma igår, men trots det är nog inte Stockholm platsen jag vill vara på just nu. Det kändes och känns liksom i hela kroppen. Är så kul att vara här tillfälligt men sen vill jag uppleva mer mer mer. Så får det bli. Nu ska jag äta toast. Puss på er!



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0