Hemmakväll hos Andrea!

Hej på er!

Sitter för tillfället hos Andrea. Hon är ute och handlar lite mat och jag passar på att tillbringa lite tid med er. Gårdagen var lyckad. Vi startade med supergod sushi på vår vän Fabios nyöppnade ställe. Blev även lite drinkar och mingel. Sedan åkte vi mot Just cavalli där vi körde bord. Hollywood efter det där jag stiftade lite nya bekantskaper, mycket trevligt :)

Blev lite shots, lite drinkar och lite champagne igår ändå så idag har jag varit lite seg. Sov hos Andrea inatt ju så vi låg och drog oss läänge imorse. Men det har varit fint väder så vi begav oss till slut ut för att äta en sen lunch och så la vi oss därefter i parken i gräset ett tag. Riktigt skönt.

Nu ringde precis fröken Filling och frågade vad vi ska äta för smaskigheter ikväll. Vi ska nämligen ha myskväll här hemma hos henne. Finner inga ord för hur skönt det ska bli! Alla bilder får ni således imorgon när jag är hemma igen. Ha nu en trevlig lördag fina ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0