Gårdagen + Idag (Mors dag + solning i Tessinparken)

Innan jag går och lägger mig tänkte jag berätta lite om gårdagen samt idag. Gårdagen började med en trevlig middag här hemma där vi var ett tiotal och njöt av god mat, rosé samt varandras sällskap :) Senare var det dags att bege sig till Josefina för att se vad Alex och grabbarna lyckats åstadkomma, vilket visade sig vara spektakulärt! Vädret var enastående bra, men grabbarnas arbete för att göra bästa festen gav onekligen resultat. Josefina var smockat och stämningen var på topp!

Därefter gjorde vi tjejer en liten avstickare för att sedan bege oss rätt runda om fötterna till White room. Det blev rätt roligt där men jag var faktiskt rätt dragen, igår också alltså.. haha! Sedan åkte jag och Alex hem till honom och sussade skönt!

Idag började vi dagen med att gå och handla världens godaste lunch som vi själva handplockade i form av ceasarsallad, potatissallad, rostbiff et cetera.. Sedan lade vi oss på en filt med kuddar i Tessinparken och njöt av det fantastiska vädret och den strålande solen. Det var en riktigt mysig dag och vi låg där och myste hela dagen. Att jag flertalet tillfällen funderade på när jag skulle vara tvungen att åka hem och plugga gjorde allt bara ännu bättre. Jag är ju f r i nu!!!!

Ikväll har jag varit på min favoritrestaurang då det kommer till Tapas som är belägen på Kungsholmen. Jag bjöd min älskade mamma på middag eftersom att det är Mors dag idag. Kvalitétstid med min skatt behövdes verkligen.

Lite bilder från gårdagen.. :)








Kommentarer
Postat av: Sanna

var ligger de där Josefina någonstanns? verkar så fint där =)



Grattis till studenten :)

2009-06-01 @ 07:30:27
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Magnus!

wow vad vacker du är!!!! Du blir så oerhört exklusivt i blått.



Grattis tll studenten!

2009-06-01 @ 16:05:39
Postat av: Anonym

du har möjlkigtvis inte ett par skinnbyxor? :)

2009-06-01 @ 16:08:02
Postat av: anna eklöf

Alltså jag vill bara påpeka att jag tycker det är sjukt dålig stil att inte svara på kommentarer!

Jag undrade bara hur du tränade din mage och hur ofta?

2009-06-01 @ 17:39:14
Postat av: AAA

Skulle du kunna fotografera ditt samlade betygsdokument och visa upp här i bloggen? :)

du e ju så stolt. och det förstår vi :D



Skulle va kul o veta samtliga kurser du gått osv.. ;D



Kramkram!

2009-06-01 @ 18:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0