Dags för dagens andra dansträning!



Efter timmar av plugg bär det nu av till dagens andra dansträning. Kvällsträningarna är grymma. Riktigt skönt att äntligen få träna om dagarna så att jag är trött när det är sovdags på kvällarna. Jag har för övrigt planer på att börja dansa mer balett. Jag som tränar så lite som det är liksom, hehe! Nej men det hade varit riktigt roligt. Ska söka in till balettakademien tror jag. Balett är coolt!

Men nu är det inte balett som står på schemat för kvällen, utan modernt. Nu börjar hårdträningen inför stora elevshowen i maj. Denna period som kommer nu är helt klart den roligaste för oss dansare. Inte så mycket teknikarbete längre utan bara en massa dans och nötande av ny koreografi.

Mycket träningsprat nu, men jag vet att det inspirerar och uppmanar många av er läsare att ta tag i träningen - vilket är jättebra. Det är svårt att dra ner på bloggandet om all träning då det är en så stor del av mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

va söt du är! :)

2009-03-04 @ 18:20:01
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: spiderchick

fin kjol =)

2009-03-05 @ 15:37:24
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0