Måndag

Ny vecka och som vanligt en massa att göra. Precis som det ska vara. Just nu är jag hemma på min långa håltimme och har precis ätit lunch med pappa. Snart ska jag tillbaka till skolan för att ha matte och därefter blir det raka vägen hem igen för projektplugg. Senare ikväll ska jag hem till A.

För övrigt känns det som att jag ständigt går med träningsvärk. Så fort en träningsvärk börjar försvinna är det dags för en ny träning som orsakar samma "smärta" de kommande dagarna. Jag är enormt noga med att stretcha efter varje träning men trots det vaknar jag alltid morgonen därpå och tvingas gå som om jag varit med om en hård natt, snarare än ett hårt träningspass. 

Hur som helst är det ryggen som värker lite idag. Förhoppningsvis kan jag få en skön helkroppsmassage ikväll :) Värken kommer förmodligen från alla balettövningar där man ska böja bak ryggen vilket onekligen är något som jag är rätt bra på. Huvudet skall vara långt ner, en bit ifrån, ryggslutet. 

Nu måste jag åka till skolan. Vi hörs när jag kommer hem igen. Pussa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0