Snowstorm - Sommarnatt



Sitter och tittar igenom lite bilder på datorn
och fastnade som vanligt för sommarbilderna. Franska rivieran 07 var ett resemål precis i min smak och jag tänker definitivt åka dit igen. Jag har nog aldrig längtat så mycket till en sommar som jag gör i år. Kanske har studenten något med saken att göra, det ska jag inte utesluta. ;)

I alla fall rider jag senare idag än vanligt. Kvart i åtta närmare bestämt. Det var ingen höjdare med tanke på att jag inte får något plugg gjort nu utan har sovit i ett par timmar istället och nu gör jag allt annat än att plugga. Jag är för övrigt fruktansvärt trött idag. Dessa sovtider håller inte. Förr var jag enormt duktig med att gå och lägga mig runt tio varje kväll och gud vad mycket piggare man var om dagarna då. Dags att sätta igång med det igen, för det håller inte att ta en tvåtimmars powernap efter varje skoldag.

 
Franska rivieran - Nice 07.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0