Utgång!

Hej mina vänner!

Jag har en massa bilder att lägga upp men dessvärre hinner jag inte göra det nu. Kvällen igår var jättemysig, och idag är det utgång som gäller! Jag och min älskling Therese ska dock börja med att gå på bio, shopaholic filmen ska vi se. Det är en film som känns som att den kommer att falla mig i smaken rätt bra. Undrar varför.. Sedan blir det i alla fall utgång och vi startar med Laroy/Magenta där vi har vänner som vi ska möta upp.

Imorgon blir för övrigt uppdateringen till en början dålig då jag jobbar på dagen och sedan dansar tre timmar på eftermiddagen/kvällen. Men senare har ni en massa bilder att vänta :)

Hoppas att ni får en trevlig lördag mina kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0