Thank God it's Friday!

Oj vad trött jag är! Jag vågar knappt tänka på hur många timmar totalt som jag har pluggat inför provet i religion som jag har idag. Jag satt uppe inatt då jag bestämde mig för att läsa bokens 60 sidor igen. Detta gjorde jag efter att jag somnat runt nio och sovit i en timma. Inte ens sömnen är viktigare än pluggandet inför ett prov.. ganska sjukt. Men jag känner mig über-religiös just nu och det är en fördel då man ska gå och skriva ett religionsprov, bara jag fortsätter att förhålla mig kritiskt till de olika religionerna.

Hur som helst är det äntligen fredag! Visserligen tycker jag att veckorna bara flyger förbi. Det blir måndag, tisdag.. och sedan är det redan fredag. Det beror nog på att man har sådant fullspäckat schema och hela tiden vill att dygnet ska ha fler timmar. Idag lär dagen börja som de flesta andra fredagar med två lektioner (visserligen är ett av dem en salskrivning) sedan lunch med Therese, därefter idrott och sedan blir det framför allt underklädesshopping. Ikväll ska jag träffa Alexander. Vi har lite roliga planer för kvällen :)



Vi hörs lite senare. Då kommer bilder på shoppingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0