Solen - en vän snarare än fiende.

Hej igen!

Jag har jättebråttom till träningen men kände att jag var tvungen att nämna något
om det som svenska forskare har kommit fram till: att fördelarna med att sola överväger riskerna. Att sola minskar nämligen risken för blodpropp bland annat. Givetvis ska man inte glömma riskerna med att sola, men jag tycker att det är tråkigt att något så livgivande som solen ständigt skall vara på tapeten som något som är bland det farligaste som finns. Människan mår bra av solen i en balanserad dos, både psykiskt och fysiskt, så därmed ska i alla fall jag sola med riktigt gott samvete i sommar.

Apropå värme och sol. Studenten kommer att förbli ett vanligt förekommande ord i den här bloggen under ett par månader framöver, vilket inte är så konstigt. Bland det viktigaste är att det är uppehåll den dagen. Helst klarblå himmel och sol, självklart. Men bara det inte regnar och/eller är kallt. Sedan säger ju de som tagit studenten att det är så magiskt att vädret knappt inte har någon betydelse eftersom att man är så uppe i varv. Det tevkar jag inte en sekund på, dock tror jag att upplevelsen blir even better med strålande sol och en blå himmel.

Nu måste jag springa till träningen, puss!




Kommentarer
Postat av: lina

måste bara fråga vem det är som fotar dig varje dag?

2009-03-24 @ 22:56:58
Postat av: Anonym

Samla poäng och få hem presentkort från b.la H&M, Bianco, Kicks, Nilson å massa mer! Det är riktigt enkelt och fungerar jättebra, inga konstigheter! Klicka här (http://www.freestreet.se/?r=4914) och bli medlem!!

2009-03-24 @ 22:59:20
Postat av: mandy

lina: Det är olika, men ofta är det självutlösaren på kameran eller mamma som fotar :) Ibland någon tjjekompis.

2009-03-24 @ 23:19:03
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mandy, din kropp är nog den finaste jag sett bland 90 or :)



tror fleeer håller med mig, och du har SÄKERLIGEN fått höra de förr.. vältränad/smal/propitionelig till max.



Om du var tvungen att förändra något..vad skulle det då va? alltså i ditt utseeende.

minst nöjd över likosm, ngt du vill ha större eller önskar va mindre

2009-03-30 @ 18:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0