Skomissbruket fortsätter..

De som känner mig vet att det finns något som jag är oroväckande svag för. Vad är då det?

Skor, skor, skor. Klackarna blir bara högre och högre, och samlingen blir bara större. Jag har alltså skor som jag aldrig har använt, och då jag ska räkna dem behöver jag två händer för att de är så pass många. Hur mycket pengar jag än lägger på skor, ser jag det inte som något negativt. Skor är mitt intresse och det gör mig glad. Vissa skor lägger jag betydligt mer pengar på, och andra lite mindre. Hur som helst ser ni inte mig i platta skor. Jag går, och kommer så länge jag lever, att gå i klackar  - och enbart klackar.. Ju högre desto bättre.



Dessa skönheter köpte jag på Oasis på Biblioteksgatan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm inte min smak=/

2009-03-31 @ 18:09:12
Postat av: k

jävlar vilka snygga, pris??

2009-03-31 @ 19:18:11
Postat av: Anonym

sjukt snygga!!! jag har en fråga till frågestunden förresten:p - får du inte ont i dina vader eller fötterna när du alltid går i klackar?!=) puss

2009-03-31 @ 22:37:00
Postat av: Anonym

Varför har du strumpor i skorna? :S Har sett det flera ggr tidigare på dig..inte alls snyggt

2009-04-01 @ 01:20:04
Postat av: Mandy

Anonym: Vi bor nära Nordpoolen vännen och under vinterhalvåret tycker jag att all stil försvinner om man går barfota i så öppna skor. Det ser riktigt osmakligt ut då det är så pass kallt ute att låtsas som om vi bor på södre breddgrader. Nu är det dock en bra bit över nollstrecket och då kan man också ta av sig strumpan, och jag är inget undantag :)

2009-04-01 @ 06:51:45
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0