Oproduktiv..

Usch usch.. det här var då ingen produktiv dag från min sida. Pluggandet går segt och motivationen sviker. Jag är inte van vid dessa känslor, så jag vet faktiskt inte riktigt hur jag ska agera eller reagera. Jag sätter mig alltid och pluggar vare sig jag känner för det eller inte. Dessutom brukar det ofta vara så att jag faktiskt känner för att plugga, hur obegripligt det än kan kännas nu. Men efter påsklovet har jag och Therese bestämt att det ska bli andra bullar. Då återgår vi till att vara ambitiösa och motiverade igen!



Göteborgresan håller definitivt humöret uppe. Utgång fredag och femtioårsfest på lördag där jag får träffa alla släktingar, vänner, bekanta och en massa nya människor. Inte minst talen ska bli väldigt underhållande att lyssna på, speciellt eftersom jag råkar veta en viss person som ska hålla tal.. haha! Under resorna dit blir det plugg!



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0