Idiot eller inte - vännerna finns alltid där.

Attans också.. kunde överhuvudtaget inte somna förut för att det kändes som om huvudet skulle sprängas i bitar. Men nu har jag tagit en värktablett och druckit en massa vatten så lite bättre känns det redan. Det är nog all press och stress som ligger och gnager.

Har i alla fall fördrivit tiden med plugg och samtal med mina älskade tjejer. Ju äldre jag blir, desto mer beroende blir jag av att prata med dem varje dag. De kommer ju alltid att finnas kvar i mitt liv och vet i stort sett allt om mig. Sådant värderar jag högt. Och framför allt kommer de alltid med sina stöttande kommentarer även om jag tabbar mig och betér mig som en idiot ibland. 

Back to study!  

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Kör en bloppis på bloggen :) kolla om de e nåt du vill ha

2009-03-18 @ 18:35:50
URL: http://sesssssan.blogg.se/
Postat av: Denise

shit vad söt du är :D

2009-03-18 @ 18:37:15
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Du jag har en liten fråga till dig angående en klänning/linne jag hemskt gärna skulle vilja köpa av dig:)

Vore jättetacksam om jag skulle kunna få din MSN eller något annat sätt att kontakta dig på MVH Jessika!

2009-03-18 @ 18:38:40
Postat av: Lollo

Hej, råkade hamna på din blogg och läste lite och fastnade just för detta inlägget. Det är så sant, vännerna betyder allt och den dagliga kontakten är det viktigaste. Ju äldre man blir desto mindre tid verkar man ha att ses men att prata några ord varje dag räcker för att visa att man finns där! håll hårt i dina vänner!

2009-03-19 @ 15:30:59
URL: http://lolous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0