Dancing Queen

Hallå där mina gullrumpor!

Hemma från ridningen och skall nu hoppsa in i duschen. Därefter ska jag packa och plugga. Taggar till här hemma till en massa grym musik och längtar som vanligt till nästa dansträning. Jazzen var ju inställd idag så det blev bara ridning idag, som tyvärr inte gick jättebra, men så är det ibland. Det kan inte gå super jämt heller, då utvecklas man aldrig.

Hur som helst kommer det komma upp lite stretchbilder och liknande nu på bloggen. Bara för att trigga upp er läsare lite extra. Att vara vig ger klara fördelar även utanför danssalen.. det kan jag lova :) Här stretchar jag lite inför en dansträning. Förresten ser ni shortsen som Alex köpte till mig i Miami. Visst är de söta? :)

Vi får höras lite senare mina kära läsare. Tack förresten så hemskt mycket för de fina mail som jag har fått de senaste dagarna. Ni är underbara!

Kommentarer
Postat av: Madelene

oj vad vig du är!

fin blogg föresten :)

2009-03-26 @ 20:05:33
URL: http://bortommadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0