Dagdrömmeri

Det är mysigt att titta på sommarbilder där man är helt osminkad men ändå inte ser ut som ett levande lik. Såfort vårsolen blir lite starkare kommer nog allt fler göra som jag och minska smink-konsumtionen ytterligare. Enligt mig finns det inget sötare - inget vackrare,  än ett osminkat ansikte med färg på kinderna och en lyster i hyn som inte ens det bästa sminket kan framhäva.

I samband med att soltimmarna blir allt fler, blir håret sommarblekt och ögonen ljusare. Kroppen får en härlig gyllenbrun färg och det blir minst sagt smickrande med kläder som innefattar öppen rygg ner till svanken och kort-kort. Höga klackar, ett par schyssta solglasögon, välmanikerade naglar och ett somrigt lipgloss på det och du kan inte bli finare! Alla har sin egen outfitperiod under året som de trivs som bäst i, och min är utan tvekan under sommaren. Det är då jag trivs som bäst med mig själv och alla outfits som passar mig och min kropp finns på sommaren.

En annan favorit under de varmaste månaderna är ett par riktigt slitna ljusa jeansshorts, endast en bikiniöverdel upptill, långt vågigt hår av saltvattnet som hänger ner till midjan, en stor vit klocka på handleden och ett par stora kolsvarta solglasögon...

Just det, plugga var det ju jag skulle göra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du ta bilder å lägga upp i bloggen på det du har shoppat i veckan???

2009-03-26 @ 15:59:32
Postat av: Maria

Har du haft midjelångt hår, har du bilder från den tiden i bloggen?

2009-03-26 @ 19:06:49
Postat av: Mandy

Anonym: Absolut!



Maria: Ja, jag har haft midjelångt hår större delen av mitt liv. Dock började jag klippa av det i samband med att jag startade bloggen så tyvärr finns det inga bilder från den tiden, vad jag vet. Men nu låter jag håret växa så snart så (;

2009-03-26 @ 20:13:22
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0