Den sanna bilden

Jag tänkte bara skriva om något som jag tror att flera av er läsare glömmer bort i samband med att ni kommenterar inlägg som inkluderar ord som självupptagen och meningar som följer den riktningen. Hur som helst verkar ni glömma bort hur mycket negativa saker jag även delger er som händer i mitt liv. Faktorer som tyder på att varken jag eller mitt liv är perfekt - eller ens i närheten av det. Jag försöker verkligen ge er en bild av mitt liv som är så sanningsenligt som möjligt utan att för den delen utelämna för mycket. Ändå får jag kommentarer om att jag spelar ett spel och inte har båda fötterna på jorden.

För mig går det här inte ihop med det faktum att jag skriver om saker som att min egen bror sa upp kontakten med mig under ett halvår och det var rejäla familjeproblem under den här perioden och att jag nog aldrig mått så dåligt någonsin. Att jag har lidit otroligt av mina viktproblem (jag förlorade en massa i vikt då det var som mest stress och press i mitt liv, kilon jag visserligen håller på att gå upp nu igen) Men detta som dessutom är något ytligt, skulle jag aldrig skriva att jag verkligen lider av, om jag vill få er att tro att jag tycker att jag är så perfekt. Att vara så smal som jag var för bara en månad sen är inte fint någonstans. Sedan har jag skrivit en del om kärleksproblem (visserligen i gåtor) men ni har defintivit kunnat inse att mitt kärleksliv varit långt ifrån perfekt. Som om inte det vore nog har jag skrivit om mina helvetes-knäskador som innebär sprutor och mycket tid tillbringad på sjukhus, vilket nog är så långt ifrån ett fabulous liv som man kan komma.
 
Hade jag varit en självupptagen fjortis som flera av er kommenterat om mig, hade jag aldrig skrivit om sådana här saker öppet. För allt detta går emot att jag skulle tro att jag är så perfekt och lever ett så perfekt liv. För det gör jag verkligen inte. Men man får inte glömma att man måste tänka positivt och fokusera på de bra sakerna. Jag har även nämnt för er vad för slags helg som jag haft nu och som helt och hållet varit en rehabiliteringshelg för mig både psykiskt och fysiskt. Jag mådde helt enkelt inte bra dagarna innan helgen, men nu är jag tillbaka och då tänker jag inte skriva om allt dåligt för den negativa energin mår ingen bra av.

Kommentarer
Postat av: Anonym

dem skriver bara så för att dem är så sjukt jävla advunsjuka på dig (vem är inte lixom). men du är helt perfekt, så ta bara inte åt dig av deras jävla snack. har dem inget bättre liv än att tracka ner på andra är det dem som ska göra något åt deras liv ist!!! tänk på det, vi älskar dig och din blogg, du gör oss bra!<3

2009-06-07 @ 19:21:18
Postat av: Anna

Vi som följt dig länge, vi vet att du är underbar! =)

2009-06-07 @ 22:00:55
Postat av: Susanna

<3

2009-06-07 @ 22:13:50
Postat av: katt

om dom inte märker att du har fötterna på jorden osv är dom ju bara sjukt inkompetenta!

2009-06-10 @ 10:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0