Perfekt tisdagskväll

 Jag har haft en jättetrevlig kväll i Filippas sällskap. Förvisso är det svårt att ha något annat än trevligt i hennes sällskap. Vi har ätit god mat, pratat, skrattat och jag har fått riktigt fina örhängen av henne som ni kan se på bild nedan. De blåa passar min nya bikini, right Filippa? :) hihi! Nu är jag supertrött och det börjar bli dags att sova eftersom att jag har en fullspäckad dag och kväll imorgon, men trots det har jag suttit här i över en timme och försökt ladda upp bilder. Det verkar som om min ena laptop angripits av virus, men som tur var har jag min andra laptop jag förut bara använt i skolsammanhang. Men nu ikväll fungerar den utmärkt för bloggande också!


De sjukt söta örhängena jag fick av Filippa. Hon vet verkligen vad jag tycker om :)



Såhär såg jag ut ikväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH, vad det är ROLIGT med KORT från dig! man kan sitta och kolla på dig i TIMMAR utan att tröttna! du är så fin + att din blogg med kort är DAGENS HÖJDPUNKT!!!:D sluta ALDRIG blogga och ta en MASSA KORT! ÄLSKAR dig och din blogg sweetheart!!<3

2009-06-10 @ 12:03:41
Postat av: Anonym

OKEJ vi har FÖRSTÅÅÅÅÅTTTTT

2009-06-10 @ 21:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0