En dag med mina kära!

Hej på er!

Jag har haft en grym men jättetrött (!) dag idag med bästa Ebba och bästa Patrik. Jag har shoppat en del, såklart :) Men också deppat övet mina ögonbryn som jag färgade inatt (det gäller att välja rätt tid på dygnet .. hrmf..) och de blev typ svarta!! Ebba var gullig och sa att det inte såg så hemskt ut efter att jag ringt och varnat henne X antal gånger innan vi träffades. Men hon tillade snabbt att det var finare innan.. haha no shit!

Hur som helst har jag införskaffat en otroligt söt ljusblå-turkos bikini som kommer att bli otroligt fin då man blir sådär gyllenbrun och till mina ljusblå ögon matchar det jättebra :) Dessutom köpte jag ett par små zebramönstrade bikinitrosor som verkligen var minimala och supersmå där bak vilket är det finaste. Kanske måste jag följa Patriks råd och endast ha dem då jag är ensam för min säkerhets skull. Haha.. you never know. Zebror kan också vara farliga..

Jag och Maxiboy hade planerat en promenad ikväll eftersom vi bor så nära varandra, dock fick jag skjuta upp det för Max's bästa.. På bild ser det ändå helt okej ut. Men ni skulle se det i verkligheten. Big no no kan jag lova er.. Men det brukar lägga sig efter någon dag och faktiskt bli riktigt snyggt. Lovade hur som helst Ebba att jag skulle se respektabel ut till hennes student i alla fall.




Som vanligt vill olika modepersoner komma fram och fota världens coolaste Patrik till deras hemsidor.


Älskar den här killen så mycket.

 


Kommentarer
Postat av: sanna

såg inte hemskt ut=)

2009-06-08 @ 21:19:34
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Pussas

när lärde du o patrick känna varandra?

vart kommer bikinin ifrån?

vart kommer din URSÖTA kofta ifrån? :)



är det ett äkta Gucci skärp? :P

får man åtminstone fråga om du håller på vänstern eller högern? :)

Kramkam

blått elr rött..

2009-06-08 @ 22:12:58
Postat av: Mandy

Oj det kommer jag inte ihåg.. länge sen!

Från gina tricot :)



Ja skärpet är givetvis äkta, skulle aldrig gå runt i något fejk :)



Jag är höger.

2009-06-08 @ 22:49:40
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Anna

Patrik är snygg!!! singel? hetero? hur gammal? =)

2009-06-08 @ 23:59:20
Postat av: Anonym

Visst är högern blått? Bra där isf! :D

Vadå kom koftan ifrån gina elr+ ? bikinin? :P

2009-06-09 @ 13:37:39
Postat av: Anonym

patrik har tjej

2009-06-09 @ 14:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0