Morgondagens planer :)

  

Godkväll!

På grund av flertalet powernaps idag, vilka alla i alla fall varit på minst en timme, blir det svårt att gå och lägga sig tidigt idag. Igår lade jag mig runt halv tio om jag inte minns fel. Riktigt skönt må jag säga.

Jag har som ni kan förstå inte haft den roligaste dagen idag, men oj vad välbehövlig den har varit. Nu på kvällen har jag faktiskt haft väldigt trevligt i telefon samt här bakom dataskärmen, haha! Måttligt socialt men man får göra det bästa av situationen då jag bestämde mig för att avboka alla dagens planer imorse.

Jag sitter hur som helst och äter jordgubbar och äter ost och kex nu samtidigt som jag planerar morgondagen. Jag och Erik har planerat in förfest direkt efter Carros event imorgon och innan vi alla drar vidare ut. Jag ska ta dit lite girls och han och Mille styr grabbarna antar jag. Jättetrevligt kommer det att bli!

Sedan har jag förutom samtal med tjejerna i telefon pratat med världens bästa Fredrik som sitter och tråkar nere i Visby. Stackarn! Jag blir för övrigt alltid lika glad när jag pratar med honom. Han har ofta mycket värmande saker att säga som går rakt in i hjärtat. Vi bestämde att jag ska boka ett flyg nu i dagarna och åka ner ett par dagar och hälsa på nu så snart som möjligt. Jag får se till att pricka in så att det sker då det är fint väder dock. Att få komma bort några dagar nu känns oerhört lockande!

Haha, nu skriver Maxiboy att det är hiphopish golvet som gäller på larpan imorgon och han skall köra vita sneakers.. "Vad ska jag köra då?" frågar jag.. "du är ju tjej så ett par klackar kommer inte chocka mig direkt men om jag fick välja så, en vit tight adidas tracktop, ljusta tighta jeans och ett par urgulliga adidas sneakers, håret uppsatt" Njaaee.. tyvärr Max, tur att han inte har ett finger med i spelet då det kommer till att välja outfits. Den biten får jag nog klara själv. :) Haha!

Men något ska jag nog komma på.. Nä nu börjar Maxisen gå loss totalt på önskad outfit som går åt ghettohållet.. Är det en fetish han har måntro? Det vill jag inte ens veta.. Haha.

Puss på er, snart väntar sängen och en god natts sömn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0