Ny bikini!

Jag har aldrig på mig en och samma bikini under en hel dag då jag är utomlands utan byter i alla fall tre gånger under en dag och har aldrig samma bikini två dagar i rad. Jag är nästan lika svag för bikinisar som för skor.. fast bara nästan. Hur som helst har jag alltid minimala bikinisar, men då jag såg denna fick jag nästan lite Victoria's secret känsla över den. Denna är sportig och jag kommer lätt ha den under beach volley matcherna som är ett måste på beachen! Färgerna görs inte helt rättvisa på bilden men mer bilder lär ju komma då denna är på. Solglasögonen sattes på för lite beach-feeling ;)





Och denna bikini införskaffades för ett par veckor sedan..


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Har du några tips på vart man kan hitta riktigt snygga prisvärda bikinis?

2009-07-01 @ 11:18:58
Postat av: veronicaa

söta! :)



www.veronicabeggren.blogg.se

2009-07-02 @ 13:49:38
URL: http://veronicaberggren.blogg.se/
Postat av: a

vart är den nedersta köpt?

2009-07-06 @ 13:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0