Träningslivet får aldrig inkludera sk. "bakisdagar"

Precis varit ute och tränat. Den proceduren inträffar numera varje dag under ett par timmar. Till och med på midsommardagen var jag ute och tränade i ett par timmar - allt för att trotsa baksmällan, och diverse smärtor och kramper efter midsommarnatten. Jag kan väl säga såhär: jag var onekligen den enda som hade valt den sysselsättningen i form av ett träningspass midsommardagen till ära. But hey.. I love it! :)

Idag har jag haft en supermysig dag i solen sittandes på en uteservering vid Norrmälarstrand med mina föräldrar samt Emelie och Sebbe. Jag åt deras supergoda focaccia och njöt av den värmande solen.

Nu blir det middag här hemma. Jocke och Signe är på besök, mina solstrålar! Därefter ska jag åka hem till prinsen för kvällsmys. Kanske blir det en bio, en promenad eller bara mys hemma hos honom. Puss på er!





Kommentarer
Postat av: veronica

Finaa blå ögon! :D



www.veronicaberggren.blogg.se

2009-06-21 @ 21:32:05
URL: http://veronicaberggren.blogg.se/
Postat av: jossan

tränar du ngt mer än löpning och dans?

2009-06-22 @ 09:01:24
URL: http://metrobloggen.se/gymjossan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0