Underbar dag på bryggan

Hej alla glada!

Åh vilken fantastisk dag det är. På mattelektionen gick jag igenom pythagoras sats och kvadratrötter. Vi satt ute i solen vilket var alldeles underbart. Sedan mötte jag Emelie och vi tog en promenad och lade oss på bryggan nere vid mig. Satan vad solen tar nu! Helt lovely!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan åker vi till Skansen för att gå på Allsång på skansen. Strålande sol, Måns Zelmerlöw och Tomas Ledin. Kan inte bli bättre :) Kanske träffar jag Alex och mina tjejer sen också.

Bilder tagna för en halvtimme sen..








Kommentarer
Postat av: Sussie

Herregud du är alldeles för smal nu.. Du som är så vacker, du skulle bara bli ännu finare om du la på dig ett par kilo. Kram

2009-06-23 @ 17:09:08
Postat av: angående tidigare inlägg..

..där du skrev att du tränade efter midsommar. Måste bara påpeka faran av att träna dagen efter man druckit, vilket jag antog att du gjorde på midsommarafton. Att träna dagen efter man druckit ger INGE som helst resultat, det enda det kan medföra är värre problem. Levern jobbar för fullt med att "rena" kroppen, och då ska du utöva fysisk aktivitet på det?!?!?! Till och med livsfarligt!



Så i mina ögon är du inte duktig som har tränat dagen efter, endast jävligt korkad :) Om du har något motargument är du välkommen att säga det. För ditt eget bästa, läs här först:



http://www.systembolaget.se/AlkoholHalsa/Alkoholsamhalle/Sprit+och+traning.htm

2009-06-23 @ 18:03:33
Postat av: Anonym

gorgeous :D /henry

2009-06-23 @ 20:00:37
Postat av: Mathilda

Vart köper du dina bikinis? Skitsöta! :)

2009-06-23 @ 22:19:56
Postat av: Anna

matte på sommarlovet, varför?

2009-06-24 @ 00:37:30
Postat av: ebba g

Svar till Sussie: Tro mig, om det är något amanda försöker göra så är det att gå upp till sin normala vikt.

2009-06-24 @ 17:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0