Träningsnarkoman ut i fingerspetsarna

Stretchade för ett tag sedan innan jag tog en dusch (har precis kört igenom träningspasset jag alltid kör här hemma varje kväll) till denna låt nedan. Det slog mig snabbt hur mycket den här texten förklarar alla de känslor man känner efter varje uppbrott man tvingas göra med betydelsefulla personer under ens livstid. Jag kan garantera att majoriteten av er känner igen er i den här låttexten då det kommer till just uppbrott i relationer. Jag uppskattar när man lyssnar på låtar som faktiskt berättar något, och som berättar något man själv har upplevt. Då kan man låta låten tala sitt tydliga språk. Tycker extremt mycket om den här låten. Vi alla har som sagt varit i den sitsen som låten tar upp någon gång.



Det jag gjorde nu då majoriteten av er ganaterat sover var hur som helst att jag körde 200 sit-ups (lite blandade varianter som jag alltid kör) 50 sidlyft på varje sida för att få en fin markerad midja, lika många rygglyft för en vältränad svankl samt kissande hunden lyft för rumpa och lår. Nu känner jag mig fast och fin inför sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0