Svar på era senaste kommentarer

Skulle du kunna fotografera ditt samlade betygsdokument och visa upp här i bloggen? :)
du e ju så stolt. och det förstår vi :D

Skulle va kul o veta samtliga kurser du gått osv.. ;D


Nej, det känns faktiskt alldeles för privat att lägga upp en kopia på mitt samlade betygsdokument. Dessutom kommer folk att lacka och hävda att jag skryter.. Men har ni några frågor är det bara att ställa dem så svarar jag.

Kan inte du ha en frågestund här i bloggen? :)

Absolut kan jag ha det! Det brukar komma en hel del frågor på mina frågestunder, vilket alltid är jätteintressant :)

var ligger de där Josefina någonstanns? verkar så fint där =)

På Djurgården, vid vattnet.

du har möjlkigtvis inte ett par skinnbyxor? :)

Jo, det har jag faktiskt. Lite kinky sådär ;)

Jag undrade bara hur du tränade din mage och hur ofta?

Förutom dansen och ridningen som tränar magen bra så gör jag 200 sit-ups varje kväll där jag varvar magmuskler (tränar alltså både de på sidan och i mitten. nedre och övre et cetera..) sedan varvar jag även hur jag har ben och armar under tiden jag gör sit-upsen. Jag gör även en del sidlyft, står i plankan, går powerwalks, springer, ja det mesta som tränar magen riktigt bra.

kan du inte skriva ner talen? vore trelivgt att läsa vad som sas


Mina tal var ganska spontana och de som talade hade ingen fusklapp de tittade på. Därför kan jag inte skriva ner dem, och jag skulle heller aldrig göra det om lapp med talet fanns då det är känslan som är det väsentliga. Och den känslan kan man bara uppleva om man är närvarande då talet äger rum.

vart klipper du dig?

På Copparstrået hos världens bästa frisör.

hur såg din burberry bikini ut som du fick? :)

Jag kan ta en bild så får ni se. Men den har det klassiska mönstret över hela bikinin, både överdel samt underdel. Nu vill jag bara ha fint väder så att den ska få pryda min bruna kropp ;) hehe..


var klipper du dig? vill bli lite blondare igen... vad tar de för en slingning? =)

Copparstrået, jag betalar 1100 kr..

Åh vad kommer byxorna ifrån? :D Superfina!

Från mitt jobb, Salt :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyckte verkligen om din blogg förut, men nu känns det som att allt har gått överstyr. Jag hatar också jantelagen och allt därtill, självklart ska man få visa att man är nöjd med sig själv och sina prestationer. Men du är inte visar inte att du är nöjd, du visar upp att du är FÖRMER! Neej, nu drar jag mig tillbaka härifrån, blir bara irriterad varje gång jag klickar mig in här. Tråkigt nog..

2009-06-02 @ 15:54:28
Postat av: Anonym

föregående kommenterare är en bitterfitta mandy

2009-06-02 @ 16:07:39
Postat av: Lisen Newman

Okej, men då frågar jag istället om du fick Mvg i allt? :) (hon som ville se dina betyg;) )



OCH ingen behöver klaga över ditt svar för jag är den som vill veta :) :P



2009-06-02 @ 16:14:37
Postat av: Louize

Vilken frisör går du till coh fixar ditt hår?:)

Det är jätte fint!

2009-06-02 @ 20:55:00
URL: http://www.metrobloggen.se/Stockholmstjejen
Postat av: Ty jag icke skall!

Nej, för tydligen fick duktiga Amanda ett samlat betygsdokument, och inte ett SLUTBETYG -vilket betyder att "Maaandyy" inte läste 2500 poäng (eller fick IG i mer än 250 poäng av dem). Eftersom du svarar med samma term som den oförståndiga läsaren kanske man ska lära sig att hantera dagliga termer innan man leker låtsasviktig och skriver "ty"? Eller vad tycker du?

2009-06-07 @ 09:24:06
Postat av: Mandy

Vilken otroligt löjlig kommentar. Nej, jag har fått ett slutbetyg och jag har läst 2500 poäng och har inte ett enda IG, inte G för den delen heller ;) Puss på dig!

2009-06-07 @ 12:24:56
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0