Shoeholic

Då har jag fixat allt som skulle fixas idag och är personligen väldigt nöjd med studentpresenterna som vi köpte. Dock syndade jag lite idag.. igen. Jag köpte nämligen ett par skor. Det var väl inte direkt vad varken jag eller min lilla samling behövde. Men jag har ju sådan passion för skor! Jag kunde inte låta bli dessa 12 centimeters klackar som fick mig att utbrista: Jag fick precis en sko-orgasm! i butiken i samband med att jag såg den förtrollande höga klacken. Det är allt speciella känslor som framkallas inom mig varje gång jag är i en skobutik.. eller mitt rum bland alla skor. Men det är underbart. I love it! Pappas min då jag kom till bilen med kassen har jag sett många gånger nu.. Han börjar nog tröttna på att finansiera alla mina skor.

Nej, nu måste jag hitta kläder att ha på mig ikväll. Tar som vanligt med mig kameran och bjuder på bilder när jag är hemma ikväll igen!

Kommentarer
Postat av: Cathërine

kan vi inte få se skorna då?

puss puss.



PS. Är det verkligen så att din pappa betalar alla dina skor?

2009-06-09 @ 19:23:44
Postat av: Anonym

Varför betalar du inte själv då? Du jobbar väl?:)

2009-06-09 @ 19:25:13
Postat av: Anonym

läser du stinalee, kenzas, mogis, eller minis blogg?

2009-06-13 @ 17:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0